Biografie en competenties


In 1970 ben ik mijn carrière begonnen als telefoniste/receptioniste. In de loop der jaren ben ik opgeklommen naar Personal Assistant. Mijn werkgevers waren actief in de frisdrankenindustrie, bouw, camera import, autobranche en vastgoed markt. Ik heb zowel gewerkt op nationaal als internationaal niveau. De kennis van Engels en Duits is goed. De Franse taal gaat me redelijk af.

Mijn werkzaamheden zijn zeer divers geweest. Uiteraard de gebruikelijke secretaresse-werkzaamheden, maar daarnaast heb ik veel in- en externe vergaderingen, incentives, introducties van produkten, bedrijfsfeesten en beurzen georganiseerd, zowel in binnen- als buitenland.

Ik kan mezelf dan ook omschrijven als iemand die:
-
   de talen spreekt
-
   flexibel, actief en stressbestendig is
-
   goed kan luisteren
-
   in oplossingen denkt
-
   veel waarde hecht aan ‘ouderwetse’ beleefdheids- en omgangsvormen (normen en waarden)
-
   uitstekend kan organiseren, coördineren en niet voor één gat te vangen is

Haar motto is dan ook: Geef nooit op, want niets is onmogelijk totdat het tegendeel bewezen is.


Uw Personal Assistant ...tot uw dienst ~ Johannes Stoopweg 15 ~ 3711 CA Austerlitz ~ Tel. 0343 - 755016 ~ Fax 0343 - 755017 ~ info@elskooijman.nl